Plaaaaaner

Härligt att se att jag har några trogna besökare på min blogg :)

Den har dagen har rusat förbi, som nästan alla dagar. Var på stan med Virre idag, planerade vår semester lite.
Gjorde en lista på vad vi skulle ha med oss, det blev en del haha. När jag skrev "plattång" skrattade Virre åt mig.
Hemskt. Vi ska ju tälta, och vaaaaaart ska jag få tag i ett uttag? Haha. Men nånstans finns det säkert ett att låna lite :)
Mitt hår är ju kaos utan plattång, så i värsta fall blir det toffs varje dag.

När vi var i stan köpte vi även lite prylar att ha med oss på semestern. T ex varsin Göteborgs-tröja haha. Och ett Göteborgs-armband, och sedan 3 st hårband var där det står SWE. Haha woooh vi ska inte alls visa att vi är från Göteborg ;D Ska bli riktigt kul att åka iväg med Virre i några dagar. Blig nog spännande haha.

Nä, nu måste jag sluta. Ska se en film som börjar om 2 min. Nån komedi på canal +.
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: madde

sv: TAAAAACK sötnos :) vad glad jag blir (a) hehe



puss påre



hälsa ola från mig på måndag vettja ;)

2009-06-20 @ 23:28:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0