Yeaaah

Älskar Spotify, bara så att ni vet.
Skönt att kunna lyssna på vad man vill, (hittils) ikväll har det blivit Bruce Springsteen, Bon Jovi och nu är det Martin Svensson. Minns ni honom? Han där yeah yeah, wow wow. Min favvolåt när jag var mindre, och han var min idol haha.
Minns faktiskt att redan då vill jag åka iväg på konserter. Martin skulle uppträda i Falkenberg, och jag tjatade och tjatade på mamma om att åka dit. Men mamma gav faktiskt inte med sig den gången. Fast ja, nu spelar det ju ingen roll haha.

Nä, nu ska jag lyssna vidare och fixa och dona här hemma!
puss

Kommentarer
Postat av: micks

du e så yeah yeah wow wow!!!!!!!!!

haha ja var nog lite småkär i han xD

see you later!

<3

2009-06-06 @ 11:41:20
Postat av: jasmine

hur lägger man in bilder på sin blogg? jag har också en på blogg.se kollaa in den om dú vill så fortstår du vad jag menar.Jag skulle bli glad om du kan hjälpa mig att få i gång min blogg.Kolla in min blogg på: OlalaBliMin.blogg.se

kramkram jasmine även kallad olalablimin på ola.cd

2009-06-07 @ 20:02:49
URL: http://OlalaBliMin.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0