Karlstad

Och så var vi ju i Karlstad i lördags. Möttes på centralen av Alex och Pernie och drog oss till hotellet. De andra två stack och käkade och jag slappade lite i väntan på att Micks skulle anlända.
Mötte Micks, käkade och slappade. Lite senare drog vi upp till Alex och Pernies rum för förfest (utan alkohol för min och Micks del). Men vi hade riktigt kul ändå!

Klockan tickade och vi drog till Blue Moon Bar. Precis innan vi drog oss dit fick jag veta att det var 23-årsgräns så var lite nervös för att inte komma in, men vakten var en riktig snäll kille så det var luuuugnt. Inne på BMB var det typ vi och en massa snygga killar så vi hade riktigt trevligt haha.

Sen när det väl var dags för spelning stod vi längst fram och hade as kul. Folk började knö en del, men inget som vi inte klarade av. Ola var grym på scen som vanligt! När det roliga på scen drog vi oss ut. Therese kom ut och vi fick en skön pratstund med henne. Diggar henne asså, hon är riktigt skön haha. Hon gick in igen och vi började leka med min kamera. Tog en maaaaaaaaassa bilder och skrattade hur mycket som helst. Det var svårt att få till den perfekta bilden asså ;)

Ola kom ut och vi pratade och skojade. "Åhh dream team" och försökte göra mig sjuk hahah.
Vi sa hej då och gick till hotellet. Stod i receptionen och skulle köpa varsin macka och så kom Ola och sällskapet in genom dörrarna haha. Sa godnatt och sen blev det läggdags för oss alla. Jag och Micks somna runt 3.30 och skulle upp kl 7. Döööööd Jessica. Duschade och fixade oss, käkade frulle och drog sen mot tåget och Halmstad!

Bilder från Karlstad:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0