I en ständig kamp...

Suuuuuck! Det finns en grupp på facebook som verkligen passar mig. "Det är inte jag som tappar bort mina saker, mitt sovrum gömmer dom för att retas". Det är såååå mitt rum. Som för en stund sen. Letade överallt efter mitt busskort och min ipod. Kollade här på skrivbordet, under skrivbordet, i bokhyllan, i en annan handväska som jag hade senast, i jackan... Och var låg dom tro? Jo, under väskan som jag skulle ha, som står på sängen. Gaaah haha

Annars är jag faktiskt inte mycket för grupper på facebook. Går nästan bara med i grejer som är om Ola eller EMD, t ex när gäller röstningarna och sånt där. Annars orkar jag faktiskt inte med en massa grupper... haha är för lat för det.

Nu ska jag snart sova, jobb imon igen. Har varit hemma några dagar nu igen, haft ont i halsen och varit as hes. Men nu är det bättre så ska bli skönt att komma iväg till jobbet och träffa alla mina små söta barn igen! Okej, inte "mina" biologiska barn, men ni fattar väl? ;)

Sov gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0