Snart sovdags

Tja! Ska alldeles strax packa väskan för imon, och sen lägga mig.
Måndag imon igen, och på måndagar börjar jag 7.15... gaaah. Pengar pengar.

Måste säga tack till er som kommentarer! Kul att veta vad ni tycker :)
Ang glasögon har jag bestämt mig för att par nr 2 ska bli mina. De var storfavoriter redan från början, så nu kör jag på dom! Ska ringa till optikern och bestämma tid imon för synundersökningen :)

Dock har jag redan linser, och kommer använda linserna i stort sett hela tiden som vanligt. Men ska bli skönt att ha ett par snygga glasögon, om jag nu skulle vilja ha dom nån dag lite då och då.

Men nu ska jag fixa väskan. Packa upp dagens träningskläder, och sedan packa ner andra träningskläder till imon. Imon ska jag köra basjympa station. Ett pass med mycket styrka, det är bra.

Men vi hörs imon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0