Zzzz

Tja! Ska strax hoppa i säng, är trött idag.
När jag var på ute med morfars bil idag tänkte jag på att det verkligen finns många idioter i trafiken... Det var liksom halt och oplogat på vägerna, och ändå gasar folk på för fullt?
Asså visst, jag tycker också att det är lite kul och spännande när bilen sladdar lite. Men då snackar vi lite, inte ett halvt varv liksom, som andra idioter höll på med. Och ja, det kan väl hända vem som helst om man råkar vara oförsiktig, men den där idioten jag såg idag ville bara leka lite. Suck.

Men sova var det! Puss och godnatt






Kommentarer
Postat av: Yo

åh, verkligen snygging va ?! :|

inte jag iaf!! hoho



saknar dig oxå!!!! <3

2010-01-28 @ 16:09:05
URL: http://tjenarekuungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0