Försvarsspray

Hej! Hinner inte skriva så mycket, ska snart åka in till stan för att träffa Elaine och så blire paaaaaaarty!
Ikväll igen... Haha när hade jag senast en helt nykter helg? Ingen aning hahah. Men man lever ju bara en gång, right?!

Idag köpte jag ett sånt där "försvarsspray". Det ska sprayas mot angriparens ansikte och då ska de irritera ögonen kraftigt. Dessutom innehåller sprayen rödfärg, som sitter i några dagar. Höhö!
Känns bra att ha. För man vet ju aldrig vad som kan hända. Skulle nån komma så kanske man kommer undan med hjälp av sånt här spray... Har tänkt köpa det länge, men inte blivit av. Men efter förra helgens försvinnande här på Hisingen (Elin Krantz (som blev mördad... RIP), och Rasmus nånting som dom inte sett ett spår av... usch) så känns det iaf lite bättre att ha en försvarsspray.
 
Sånt där ska inte få hända, men det gör det. Usch vad hemskt det är. Jag har alltid varit rädd när jag gått från busshållplatsen men nu är jag livrädd. Ringer alltid nån när jag går från bussen, och de ska jag fortsätta med. Mobilen i en hand och sprayen i andra!

Fick förresten tips på att polisen har en sk pratjour. Dit kan man ringa så att man slipper "gå själv" och kan prata med någon.
Telefonnumret är 08 504 466 66 och har jouren är öppen 23.00 - 03.30



Nu måste jag fixa mig det sista. Vi hörs imon! Puss



Bild från google, men denna sprayen köpte jag!


Kommentarer
Postat av: TinA

Det är bra att du tar hand om dig själv o köper dig försvarsspray o sådant.. Jag tycker det är sjukt o hemskt att det .. händer, liksom! :S

2010-10-02 @ 21:50:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0