Världens bästa KALMAR!

Semester stod på schemat! Vid 9-tiden satte jag mig på tåget mot Kalmar. Möttes upp av fina Lovisa på stationen, och vi begav oss på en shoppingrunda. Både jag och Lovisa kom ut från Gina Tricot med varsin onepiece (lr jumpsuit som dom kallar den). Älskar den, så himla skön!

Drog vidare till hotellet, checkade in och drog ut på stan igen. Insåg att Kalmar är ett riktigt mysigt ställe. Efter lite lunch mötte vi Matte i lobbyn, och sen kom en väldigt sweet Danny som hälsade genom att lyfta upp mig haha hjääälp! Kunde inte hålla mig från att berätta om våra onepiece, jag var så glad haha. Jonah var också söt "Va kul att se dig igen!!" Detsamma!
Tog ännu en runda på stan, och sen lekte vi med kameran en stund. Sen fix och iväg på konserten!





Platser på balkongen, galet bra måste jag säga. Och konserten, my god! Önskar att man ägt en riktig filmkamera och filmat allt. Bäst av allt? For you, What is love, Jennie, Youngblood, All for one, och typ... ÄH FAN, ALLT!
När allt var slut stack Lovisa backstage (eftersom hon är street team) och jag drog till hotellet. Efter en stund kom lovisa, och sen även alla bra grabbar. "Va fin du är!" Vad har du gjort?"  Fick några bra tips från coachen så att säga haha. " X vill ha dig!" Ingen kan väl säga att Danny är normal haha, men så underbar va!





Sa hej till gräbbsen, jag och Lovisa var hungriga! En korv senare drack vi cider på Harrys. Sprang till hotellet och bytte om till partykläder och sen tillbaka till Harrys. Kunde inte hålla oss borta från dansgolvet. Vem älskar inte schlager liksom? Hahaha. Drog vidare till Caj, hello EMD & CO! "Jag kommer ihåg när ........" OFTA HAHA x)
Och vem gillar inte att dansa med Matte liksom? haha. Resten får ni inte veta ;)






          "Jonah, kolla vilken sexig min jag gjorde här! hahaha

Efter att ha sovit i drygt 3 timmar gick vi ut till matsalen i våra onepiece och ville ha frukost. Blev frukost med Danny, väldigt trevligt! Killen har konstigt smaksinne när det gäller mackor. "Jag smakar lite!" "Jag tar lite till" Dricker man upp min juice så får man hämta mer, fast man heter Danny haha. Pratade om en massa. "Känn här, jag har typ b-kupa!"
Han är bara så skön haha. Och synd att Lovisa hade linne... Haha


Tre personer och en massa tallrikar haha, det blev visst en lång frulle!

Besökte systembolaget och sen tog vi tåget hem till Göteborg. När vi hoppade av tåget stod underbara Micks och väntade på oss! Äntligen var vi samlade igen <3

Pizza, dusch och fix och så var förfesten igång här tillsammans med Abba, Virre, Adam, Mackan och Rasmus.
Tyvärr kunde jag knappt dricka eftersom jag skulle köra dagen efter. Så är det ibland! Blev lite småkaos här hemma, spel hit och dit och jag, micks och lovisa ville uppträda haha. Det blev Trädgårn för alla, "Kan hon få svara själv eller?!?!" hahaha men FÖRLÅT! Nästa gång får Lovisa låta bli att tänka efter om man vill komma in där det är 20årsgräns haha. Men det gick ju bra till slut!
Dans dans dans i några timmar innan det blev Donken. Hade väldigt mysigt med tjejerna utanför Donken... HAHAH
Buss hem, och sen soooooooooooooova!


 I brist på partybilder (tog inga och Abba hittar inte sin sladd haha) så bjuder jag på en bild på min smaskiga pizza! Jag hatar ost :)


Kommentarer
Postat av: Micks

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!

2011-04-18 @ 22:23:42
URL: http://mickish.blogg.se/
Postat av: lovisa

BÄSTA! <3

2011-04-18 @ 22:25:23
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: tessan

fan va nice ni har det, saknar dig jesso!:) Och särpizzan var med i slutet också såklart ;)

2011-04-18 @ 22:49:25
URL: http://ttessaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0