Söndagen i Borås

Söndag! Av mig, Lovisa och Micks mådde iaf jag bra efter partynatten... HAHA

Frulle, dusch oxh fix så drog vi till Borås. Jag körde och alltså... Teori är inte min starka sida haha. "Varför kör han inte för??? "Jess, det är du som ska köra..." hahaha oops!
Hamnade i bussfiler, gjorde x antal u-svängar och grejer haha. Och lokalsinne? Hell no. Himla tur att Micks var med oss haha.

När vi äntligen hittade rätt parkerade vi bilen och köpte lunch. Kycklingkebab för alla! Hittade en bänk precis vid vattnet, och solen strålade och jag insåg att livet är ganska bra asså.

Timmarna gick och vi drog oss mot Åhaga, där killarna skulle spela. Lovisa snackade in sig på soundchecket och
jag och Micks väntade snällt utanför. Plötsligt öppnades en dörr och Danny kikade ut, och stängde dörren lika snabbt haha. Efter några sekunder dök han upp igen "Trodde ni inte att jag skulle komma tillbaka?" haha han ska alltid vara så retsam va! :) "Ska ni stanna här till 19.30 nu?" "Vi ses sen". Alltid lika trevligt när Danny tar sig tid.

En glass senare var Lovisa tillbaka, och vi drog in i konsertshuset. Sjukt bra plaster på rad 1 kan jag väl säga haha. Lotten var på plats också, riktigt kul att ha med henne igen! Konserten va iaf lika bra som senast. Sjukt bra alltså! "A man who doesn´t deserve you" HAHA D fattade vad jag menade hahaha

Efter spelningen gick Lovisa backstage igen, vi andra väntade utanför. "Du borde bli komiker" Lottens systerdotter var en skön unge haha. Jonah kom ut och gjorde oss sällskap, gillar den killen alltså. Skön snubbe.
Skönt att han verkar veta var vi står, och inte är som dom andra som springer runt alldeles galna och skriker som stans jävla fjortisar... Jag menar, när Danny inte ens vågar gå ut är det riktigt illa.

Senare, när nästan alla åkt hem, kom Danny ut. Lovisa hade avslöjat mig och Micks lite, mig om min körning och Micks tillstånd kvällen innan... Haha kan väl säga så att han garvade rejält åt oss haha. Så äre ibland! ;)

Lyckades köra vilse i centrum sen, missade avfarten totalt. Såg en Danny inne på ica och Matte gick framför bilen på ett övergångsställe. Borås var inte den lättaste stan att köra i asså, vet inte hur många u-svängar jag gjorde totalt... Haha faaail.

Hemgång iaf! "Vänta, jag ska bara få upp den" och sen söööömn!
Galet bra helg!! Kärlek till er som var med!

Bilder kommer när jag fått dom av Lovisa! :)

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Var konserten bra? :)

2011-04-23 @ 09:32:06
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0