Linköping

Det var dags för årets första Rix Fm-festival haha. Så dags så...

Har nog aldrig regnat mer på en dag när vi varit iväg. Från att vi kom dit till vi la oss regnade det. Och tyvärr var det mestadels spöregn också, fyfan! Tror Micks har lärt sig nu att man har med sig jacka och/eller paraply haha ;)

Under resans gång, närmare bestämt i Katrineholm, mötte jag Carro och Carro på stationen. Gjorde sällskap på tåget och pratade mest om gamla goooa tider. I Linköping stod Micks sedan och väntade fint!

Kollade läget på stan, hittade Rix-scenen efter mycket om och men. Carro x 2 checkade in på deras hotell, jag och Micks bokade hotell haha. När vi kom till vårt hotell såg vi precis Danny gå in där, nice. Hann knappt mer än komma in på rummet innan vi drog ut igen. Systemet nästa! Lämnade påsarna på rummet innan vi drog även mot Rix för Dannys signering. Stenhammar skulle bara köra Danny-låtar under signeringen, men plötsligt kom Olas låt Riot haha. Gillart!



Hos Danny var humorn hög. "Pussar på dig. Kramar på dig. Bajsar på dig" Whaaat? hahah. Och retstickan kunde inte vara tyst om x den här gången heller haha. Tsss ;)

Drog till hotellet och chillade ett tag. Orkade inte se Ramsells och de första artisterna eftersom det ösregnade. När vi väl kom t scenen var mina skor och byxor helt geggiga, mysigt värre. Danny var iaf grym på scen. "Säger ni hora till mig?... Ola?... Vad säger ni?" Haha OPERA! Så hela publiken fick höra Danny sjunga opera. Och vad duktig han var! Fett fint.









Kom tillbaka t hotellet, fixade till oss, käkade mat på hotellet med Carro x 2. Hade en ung snygg kille som servitör, "Vill du smaka eller?". Jag dog lite av Micks kommentar, och eftersom inte jag kunde sluta garva började alla hahah. Efter maten blev det Rix efterfest en stund, men det var såååå dött där så vi var mer sugna på att sova. Godnaaaaaaaatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0