Kungsbacka

I söndags drog jag och fina Lovisa iväg till Kungsbacka. Kom på idén att fixa lite presenter till Danny eftersom han fyller 25 imon! Hittade lite bra att ha saker som kallingar, strumpor och en scarf. Färgglatt it is.

2 av 3 grabbar anlände i sina ocepiece, "skrattar ni åt oss?"
Sen körde dom ett par låtar och så vare signering. "Jessica, du och jag är såhär tajta!" Om vi är hahah.
Riktigt mysigt förutom att vi typ inte kom ut eftersom typ alla kom fram och skulle ta massa bilder och kramas när vi skulle gå ut, var nämligen näst sist.










När allt var slut drog vi till Göteborg och centralstationen. En timma kvar till Lovisas tåg skulle gå så blev en fika. När vi senare stod vid hennes spår och sa hej då så kom tre snygga killar från en taxi haha tajming!
Fick veta att Danny använde två av våra presenter, scarfen + ... "Det är ju så skönt när................." hahaha
dagens asgarv! Fina är dom alla tre, men Danny är Danny. Blev puss och hej och så var det dags för Lovisa att kliva på tåget och hemgång för min del.

Sjukt bra dag!


Kommentarer
Postat av: lovisa

bääästa :))

2011-02-24 @ 22:18:44
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Fin bild. haha dom där dressarna har blivit superpoppis! ;)

2011-02-25 @ 11:12:50
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0