Nyår

Tja! Första inlägget 2010, stort! ;)

Nyårsafton tillbringade jag med Adam, Mackan och Alex hemma hos Adam. Fixade käk och hade det mysigt. Lite för seriöst ett tag dock haha no comment. Alex försvann iväg till några andra!

Kom in till stan, något otaggad, runt halv tolv och då drog vi upp till Avenyn och Götaplatsen. Mötte Simon och en stund innan 00 blev det ett jäkla liv på Götaplatsen, massa fyrverkerier och glada människor. När det var 10 sekunder kvar till 2011 blev det nedräkning och sen önskade vi varandra ett gott nytt år!

Sen fick jag mer och mer ont i magen, hade totalt glömt att ta mina värktabletter under dagen och kvällen så jag åkte hem vid 00.45. Lite för lugn nyår för min smak, men det har bara gått två veckor sen operationen så jag får satsa på ett mer galet nyår 2011 haha.

Några bilder från kvällen iaf:














:)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gumms...du menar väll 2011 o inte 2010? ;)

Tihi (A)



Puss <3

2011-01-04 @ 13:03:51
Postat av: Adam

fan vilket snyggt kort på mig där med två vinflaskor;) ska spara det!!

2011-01-23 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0