Fixar-dag

Ledig idag. Fråmochmed denna veckan jobbar jag 80 % igen, lediga torsdagar. Dock hoppar jag gärna in extra vid behov. Pengar är ju aldrig fel. Och senare i vår kommer jag gå upp till 100 % igen :).

Har passat på att fixa lite ärenden idag. Lånat engböcker (ska försöka bättra på min eng), fixat till mina glösögon (som varit snea sen Bergkvara haha), beställt tid för synundersökning och handlat. Ikväll ska jag träffa Virre över en fika i stan. Och kanske lite shopping. Fast jag har bestämt mig för att shoppa mindre så är det ju lätt hänt att man råkar komma hem med något... :)



Tror inte att jag visat som här skorna! Jag ääääälskar dom här skorna!
Så sjukt snygga! Köptes på New Yorker för nån månad sen.



Kommentarer
Postat av: micks

jag läste "köptes i New york" haha jag ba wOOt..

trött!

2011-03-03 @ 17:43:25
URL: http://mickish.blogg.se/
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

SNYGGA!

2011-03-06 @ 13:42:05
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0