Helgen del 2

Lovisa hoppade av tåget och när vi äntligen möttes blev det en bamsekram, som jag saknat henne! Käkade i stan, drog hem till mig för lite slapp och fix och sen in till stan igen. Kollade in barn som dansade och Danny som bjöd på ett par låtar. Hängde med tjejer och sen åkte jag och L hem till mig för lite mat och klädbyte innan vi drog hem William på förfest. Blev en bra sådan med bra musik och bröst som ville hoppa fram... haha! Drog in till stan där gänget splittrades, lika bra det ibland. Lovisa och jag intog Yaki-da. En halvtimmas kö och sen blev det party med Danny med (....) dansare hela natten. Riktigt skönt att bara kunna vara sig själv med honom. Nån random kvinna tyckte vi pratat för länge med Danny och bad oss lämna honom haha. Vi tre blev helt tysta och till slut förklarade Danny att faktiskt känner oss. In your face tänkte jag där haha!
Sex, tatueringar och dans var bara några av nattens sköna samtalsämnen. Timmarna flög iväg, nästan på samma sätt som Lovisas första drink flög ut över en snubbes kavaj haha!
Det var dags för lite fyllekäk och sen tog vi näst sista nattbussen hem. Fett bra kväll, vet inte hur vi alltid lyckas... Haha!
.
Det blev söndag och vi var trötta. Lunch på Jensens och en glass i solen var ungefär det enda som vi orkade med. Drog hem från stan och jag tog en behövlig powernap. Sen vart det myskväll med massa gott, så skönt!

.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, bästa <3 love

2012-05-06 @ 13:54:03
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0