Måndag igen...

Så var helgen slut ännu en gång. Lika tråkigt varje gång.
La mig för sent igår, och tidigare än vanligt ringde Bemanningen imorse och ville att jag skulle jobba på samma ställe som i torsdags och fredags. Ska vara där imorgon också iaf.

Nu har jag precis ätit middag, så ska väl smälta maten och sitta här en stund.
Om ungefär 40 min ska jag byta om till träningskläder, packa väskan och övningsköra till träningen.
Skall på aerobic sen. Får väl se hur jag hänger med idag haha
Koregrafi är ju inte min starkaste sida om man säger så xD
Men jaja, huvudsaken är väl att man är med någorlunda och att man har kul :)

Har ju faktiskt tänka börja att lite nyttigare liv iaf.
Träna  2-3 ggr i veckan minst, äta nyttigare och sånt där.
Får väl se om det håller, men ska verkligen försöka och kämpa!

Just det...
Idag blir Ola 23 år gammal! Grattis till honom :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Grattis till Ola, då :) Och kul att ud har blogg nu också :)

2009-02-23 @ 19:02:36
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: micks

ja men grattis Ola!

och ja tycker du ska fixa ditt körtkort nu!

sommarturneeeeeeee xD HAH

ja e för lat! xD

2009-02-23 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0