SJ suger ibland!

Håller på att beställa lite biljetter på SJ´s hemsida, och det strular. Känns som att det gör det ganska ofta...
Rätt eller fel? :O

Dagens problemn är att jag har ett presentkort som jag gärna vill betala med. Och vad står det när man trycker på att man ska köpa? "Ingen beställning hittades". Suuuuck. Börjar om, och samma sak då. PALLA.
Inte första gången heller. Tänkte betala med presentkortet i våras nån gång, men då stod det samma sak så orkade inte bry mig just då. Men nu vill jag faktiskt få använt det :O  Och grejen är att köper man tågbiljetterna i SJ´s butik på centralen är dom mycket dyrare :O
Sånt tycker vi inte om!

Men aja, får väl ringa till SJ´s kundtjänst och kolla hur det ligger till. Nån som vet om det kostar lika mkt att handla via kundtjänsten som i butiken?

Natti


Kommentarer
Postat av: yoh!

Äh ring kundtjänst, vi fick göra det... FÖR JAG FICK INTE BILJETTERNA TILL GBG !!!! men ah tror inte dt blir dyrare aso ;)

2009-07-02 @ 09:47:08
URL: http://yooyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0