Äntligen :d

Äntligen fredag, tjoooho :D Bästa var att jag var tidig på dagiset, slutade 12.30. Det ni ;) Haha

Och det som är ännu bättre är att mina päron ska vara i husvagnen hela helgen = jag ska vara ensam hemma :D
Fy saaaaaaaatan vad skönt. Har längtar otroligt mycket haha :D Inte för att jag ska göra nåt spec, men liksom, bara kunna göra vad jag vill, när jag vill och hur woooh :D Freedom! :D

Ikväll blir det dock slappt. Ska ta och käka snart, sen har jag planerat att kolla på nån film eller två och bara ha det skönt.
Imon blire plugga teori, och på kvällen blir det kanske utgång. Längesen nu, typ 3-4 veckor tror jag :O
 
Nä, nu ska jag ta och käka och glo på tv. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0