Te är det bästa

Åhh, vad jordgubbste är gott :D Med lite socker (eller något sötningsmedel som jag använder) och lite mjölk så är det PERFEKT! :)

Nu är det dags att stänga av datorn för ikväll. Inte fått plugga så jättemycket, eller ja, läst mer än andra halva kapitlet och skrivit lite iaf. Men min lärare sa ju att att man inte skulle läsa för mycket per dag, då är det mycket svårare att man lär sig.
Imorgon efter jobbet är det dags för körlektion nr 6. Dock inte med min vanliga lärare, hon har semester denna och nästa vecka. Synd. Men ska väl klara mig ändå :)

plugg plugg plugg!


Är det förresten någon som har bra tips för att lära sig eller bara plugga bra?

Efter körlektionen imon så hämtar mamma mig, och så drar vi till Netonnet och köper min nya kärlek :D
Hurra hurra :D Nä, nu ska jag borsta tänderna, fixa lite och hoppa i säng.

Förresten, har lagt märkt till att jag fått lite mer läsare. Trevligt :D
Tack och puss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Min studieteknik är väldigt mobbad av en del, men jag brukar faktiskt plugga på natten xD mellan typ 1 o 4 är jag som mest fokuserad och får verkligen mycket mer gjort än under dagen - prova :D

2009-05-19 @ 07:45:06
URL: http://baloooo.blogg.se/
Postat av: Putte

Om det är körkortet du pluggar, en bra grej är att använda dataprogrammet RoadQuiz, ett bra sätt att träna situationer i trafiken och lära :)

2009-05-19 @ 20:15:59
URL: http://pluttisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0