Vaken

Lite trött, lite huvudvärk och två hälar som gör fett ont!

Så kan man väl beskriva den här morgonen. Blev inte så läng fest igår dock.
Han som vi var hos fyllde år, hurra. Det var Elles killes kompis. Så jag kände inte nån på festen mer än Elle haha. Fast kände dock igen många sen nyår för två år sedan. Men iaf, vi var 3 tjejer och ca 17 killar haha. Märktes på musiken, bara massa rock. Och på bordet, bara öl haha. Jag bröt trenden med mina cider iaf :D

Men jaa, det var trevligt där borta iaf. Elle och Jonte drog vid halv 12, då hade mn buss precis gått så stannade en extra halvtimma. På väg till bussen så blev jag fundersam, hade jag verkligen bara med mig en påse med sprit?
NEJ! Haha. Hade glömt väskan så fick vända igen. Jäkla tur att jag kom ihåg den. Hade nycklar, kamera och plånboken där i ju :O

Men jaa, sen kom jag hem iaf. Men ett hemskt skavsår per häl. Usch.

Nu ska jag ta och käka lite frulle och krypa ner i soffan. Tror att jag fått ögoninflammation!!!! :|
Flera barn på dagiset har haft det, och igår tyckte jag att jag hade ner sånt där gul grejs vid ögonen än vanligt. Och idag är ena ögat rött och lite svullet. Suuuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0