Impad!

Tjaaa! Riktigt längesen nu, har liksom inte orkat blogga haha.
Men måste säga att jag är grymt imponerad av er alla som är inne på min blogg så mycket! Tummen upp :)))

Senaste tiden har de väl hänt en massa... Vart med polare, brutit med folk, vart på Ola och så har mobilen dött. Imon kommer (förhoppningsvis, annars får jag damp) min nya mobil. Den nya mobilen är iaf en Samsung Jet S8000. Det är en touch, så de lär nog ta några dagar innan jag listat ut hur man gör hahah.

Nu drar jag igång bloggen ordentligt igen, så vi hörs mer imon 8)

puss!



                      Min nya kärlek :)

Kommentarer
Postat av: Idaaa94

Härligt! :)



Glad sommar och kanske vi ses! :)

2010-06-23 @ 21:35:43
Postat av: Valeria

Ojdå tråkigt att du bröt med folk...

Roligt med Ola konserter...vart var du då?

2010-06-27 @ 00:21:45
Postat av: Jessica

Ja, men shit happens haha :)

Hmm har vart lite olika, b la sthlm

2010-06-27 @ 19:48:28
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0