Söndagskväll

Hej igen! Måste säga att jag diggar min statistik idag, har personligt rekord haha :)

Känns konstigt att det är jobb imon igen eftersom vart man ledig några dagar. Mina efterlängtade vilodagar blev inte så lugna haha, buss och tåg, hit och dit. Men har haft grymt kul!
Nu är det ett tag var tills jag drar iväg på grejer igen... Lite tråkigt, men samtidigt behövligt. Dels behöver man spara lite pengar, dels behöver man längta (blir det för mkt grejer blir det inte samma grej), och dels behöver jag träffa mina polare utöver OF. Allt är ju på gott och ont liksom.

Fast visst, dyker det upp gig i närheten så klart jag drar dit haha. Men annars, njae.
Tycker att SJ har blivit SJUKT dyra. Seriöst, bokade en hemresa om drygt 3 veckor, 572 kr. CRAZY!!!


Nu ska jag snart lägga mig i sängen och glo på film. Det är en dag imon också ;)
Puss och godnatt!


                                  On the roooooad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0