Sovmorgon

Tjaaa! Utgången igår blev lyckad! Först drog vi till Charlies änglar och tog en cider (förfest ställe typ), och där inne kom det fram en kille som fick oss att asgarva haha. Hans replik var "Hej tjejer. Jag kommer från Aftonbladet och gör ett repotage om mina läppar. Skulle ni kunna testa dom?" hahah shit va vi garva!
Efter en stund fick vi veta att han och hans kompisar lekte nåt, och det var han som fick "domen" att prata med tjejer om hans läppar haha. En av hans kompisar visade sig även vara en gammal kompis till mig! Har inte träffat honom på flera år så det var grymt kul :)

Efter lite mindre än en timma drog vi till avenyn och snackade lite med Johan och hans polare, innan jag och Elaine drog iväg till Trädgårn. Trevligt trevligt!

Orkar inte skriva så mycket mera, men efter några timmar på Trädgårn och lite velande av mig så blev det hemååååååt. Min söta mami mötte mig på busshållplatsen, underbart att slippa gå själv.

Vi hörs imon! Gissa vem som har sovmorgon imon? Jo JAAAAAAAG haha. Börjar alltid 7 på måndagar annars, men planeringen imon är inställd så börjar 9 istället. Gilla gilla gilla :)

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0