Träning

Godmorgon! Sovit gott?
Jag vaknade i slutet av en stööörd dröm haha. Men ja, Ola var ju faktiskt väldigt rädd om sin pizza-sallad... HAHA

Nu har jag precis ätit lite frukost. Om en stund ska jag dra iväg till Systemet och handla lite, mitt förråd hemma börjar bli tomt. Efter det blir det träning!
Medel-jympa. Jag kommer dö. Men Bas är för lätt, och Medel för svår egentligen... Men det är väl bättre att göra sitt bästa på Medel och bli helt slut, än att komma från ett bas-pass och känna att man inte är sådär trött som man vill vara? Måste ju helt enkelt vara mer effektivt.


Senare ikväll kommer Nicklas och Ida hit. Och ännu senare sticker jag in till stan. Paaaarteeey.
Vet dock inte med vilka än haha. Antingen med Elaine, eller med Virre och hennes handbollslag eller med Johan! Eller med allihopa? Haha. Det återstår att se.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0