Göteborg

Micks och Lovisa kom till Göteborg. Åkte en sväng i stan, som vanligt kunde jag inte reglerna haha. "Men tjejer, jag har panik, HJÄLP MIG!!!" haha alltid. En Rix-bil hamnade framför oss, efter ett tag stannade den och föraren bara slääängde upp dörren. *TUUUUUT" "Jess, man tutar inte på en Rix-bil!" JOHOO hahaha

Efter många om och men fick vi en parkeringsplats. Kan väl säga så att parkera är inte min starka sidan, vilket gav ett gäng poliser ett gott skratt... haha tack liksom! Käkade, kollade läget lite, hälsade på b la Jennifer och Emma, och så kom Erik och kvällens överraskning... :) "Jag har också varit på Danny och varit i Frankrike!" haha

Drog till Rix, vi hjälpte Ruben och Fredric att sälja t-shirts! Micks visade sig ha feta skills på att pruta haha. När Rix senare drog igång var det var rätt segt... Ogillade Love Generatioens dräkter, det var dåligt ljud och publiken var as död. Trist! En unge från dagiset stod 2 m från oss, jag gjorde mitt jobb som fröken och vinkade tillbaka till henne sisådär 50 ggr... Haha. När Chris Medina kom på scen vaknade publiken. Vilken röst den människan har alltså, helt magisk! Sist ut för kvällen var Danny. Han öste och publiken var grym. Sen var det ju dags för överraskning! Erik kom in på scen, följt av... MATTE! Yeeeah! Vi visste ju om det, men åååh vad glad jag blev. Publiken var galen. Det var så sjukt kul att se killarna samlade igen!







När Rix var slut drog vi till hotellet. Fick en lång pratstund med Matte. "Då kan ju du vara barnvakt åt Estelle!" Sjäääälvklart hahaha. Pratade om massa. "Vad har Danny skvallrat?!" Han var väldigt pratglad, men sen skulle han in och äta. Innan vi hälsade på Chris Medina hann även jag och Lovisa visa hur mycket vi tränat i sommar, 3 min från avenyn t kungsport hahah. We made it, och vi bjöd på oss själva. Hej Jocke Ramsell! HAHA!
Funderade på att joina Chris på middag senare, men efter en titt på menyn valde vi Subway istället. Innan efterfesten började hann vi även dra hem till mig en sväng för att göra oss redo för party.





Festen började på Bryggeriet, Matte har sjukt lång hals har vi kommit fram till haha. Och vad ville Jocke Ramsell?! Hahaha my gaaad. Jennifer skulle hem och vi följade henne till bussen. Mötte en vinglig Matte på vägen, han hade varit på Trädgårn en stund men tröttnat på "dunk dunk dunk". Vi gjorde sällskap tillbaka till Bryggeriet, Lovisa och Micks dansade och jag hänge med Matte i baren. "Vill du ha något?" Lika generös som alltid! Fick Mattes iphone, sms från Danny. "Vad menar han här?" hahah jag langade vidare iphonen till Micks och Lovisa, där Micks så fint förklarade läget för Danny. "Kan du ta kort på mig så jag får se hur jag ser ut i håret?" hahah









När Danny väl kom visade han sina latino-skills, shit vad den duktig han är på att dansa! Crazy. "Danny, 5 min?!" "Nu står du här och är tyst!" Vi behövde prata ut, men Danny förstod inte riktigt. Jag försökte förklara vad jag känner och han avbröt mig konstant "abubb bubb bubb BUBB" hahah. Försökte hålla för hans mun men neeeej då haha. Han as garvade bara åt mig, "Jag älskar henne" haha, men jaa, vad gör man. "Känn på mina bröst". "Du ska inte vara så rädd om dom..." "Ska vi dansa?" Vi fyra bildade en pakt, men den stannar mellan oss :).
5 min blev 40 min, tiden går fort när man har roligt

"Du har gjort slut med mig flera gånger, men jag har aldrig gjort slut med dig".
D, du är så fin.





03.30 åkte vi från stan, somnade runt 4.10 hemma. 05.00 ringde klockan. Tjejerna skulle hem och jag skulle jobba 6-14... I made it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0