En helg i Stockholm

Ni vet vad som hände på fredagen. Hade tänkt bjuda på ett par fler bilder därifrån, men efter all skit som Danny fick får ni inte se mer. Tyvärr. Istället för att vara avis och hitta på rykten, ta reda på fakta och var glada för vår skull.
.
På lördagen gick vi på stan en sväng, fixade dricka och handlade lite julklappar och sånt där. Snöade en hel del, så himla mysigt! Fix fix fix, nästa grej på schemat var julgalan! Hann knappt mer än komma in så drogs jag iväg av han där snubben som presenterar alla artister på Grönan. Fick en kamera och en mic upptryggt i ansiktet, ovanligt haha. Anyway, var lite standardfrågor som "Vad heter du?", "Vad jobbar du med?" och sånt. Och sedan bad han mig rabbla upp 5 könsjukdomar och säga dom rätt in i kameran. Misstänkte nåt galet här, men han påstod att dom höll på med en undersökning haha. När jag var klar gick jag tillbaka till tjejerna, Micks "Alltså Jess, det där kommer hamna på storbild och dom kommer klippa ihop det jättekonstigt!" haha ÅNGEST!
.
Vi satte oss vid våra platser, rätt bra sådana om jag får säga det själv :) Maten var serverad och drickan beställdes med en gång. Sjukt vad mätt man kan bli på julbord med en gång! Senare kom snubben från Grönan upp på scen och sa att dom skulle visa klipp från när dom tog tempen på några av gästerna. Mitt klipp gick bra till en början. Sedan hade dom klippt ihop det så att han frågade "Vad förväntar du dig av kvällen?" - Klamydia, gonorre, flatlöss och kondylom!" Hahaha hela Annexet as garva ahahah. "Där sitter hon ju!!" hahaha ååååh vad jag dog!
Resten av kvällen kollade folk en hel del, och jag vet inte hur många "Hej Klamydia" jag fick haha!
.
.
Jag var inte ensam om att bli kändis i Annexet den kvällen, Micks var med i sångtävlingen och stod på scen och sjöng för alla haha! Hon var så grym, 2:a är inte illa pinkat asså! Folk vid vårt bord tyckte hon skulle söka till Idol, och andra utbrast "Åhhhh" och andra tyckte hon skulle bli Caremas reklamperson haha. Extra kul att både Danny och Alvaro såg och hörde henne sjunga haha!
Innan showen började för kvällen stötte vi på flera av Idolerna inne på Annexet! Vi alla fyra dog lite av Robin. Hur söt är han inte? Och hans skånska, Lovisa blev helt till sig haha! Mysig kille där asså. "Hur brukar du posa? Ska vi köra klon?" Klon?.... haha
.
.
Showen drog igång iaf! Sjukt vad bra den var måste jag så säga. Dissade våra platser efter en stund, vi ville stå upp och röja istället! Och det gjorde vi, och folk glodde. Som vanligt haha! Men så länge vi har kul så ;)
A och D kom fram under showen också, mysisar.
.
.
När allt var slut kom Adam, en gammal dansare till Ola. Grymt trevlig kille måste jag säga. Sen hann vi dansa en stund, och skratta åt x. Och dansa lite mer. Sen började efterfesten! Loreen var först ut att köra och sen var det Danny och Freja! Efter det kände vi att det var dags att dra oss. Stötte på Jessica Andersson, jag fick ur mig en funderade och sen kom Alvaro! Medans vi stod och pratade med honom kom Danny och tackade för fredagens möte. Finisar är dom båda två. Puss och hej, tunnelbana med Idolgänget och en kändiskåt kille. "Alltså det är tre idoler här på tunnelbanan, seriöst 3 IDOLER!!" haha hjälp. Blev ett besök på grillen hos Lovisa innan vi gick hem, jag tror jag är en kändis...
.
Det blev söndag och dags att packa. Vet inte hur jag alltid lyckas sprida mina överallt haha! Åkte in till stan, åt och drog till Katarina-kyrkan där Danny och Jonah skulle delta i en julkonsert. Med dom var två hemliga gäster, nämligen Erik och Matte! Mysmys. Blir alltid sån stämning i en kyrka. Det bjöds på underbar musik, och långt innan det var slut var jag tvungen att dra eftersom jag hade ett tåg att passa. Hann dock med att kramas lite med Matte och Erik som drog så fort dom var klara! Underbara fina helg!
.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi är ju faktiskt ganska så bra!

2011-12-28 @ 13:26:33
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: Micks

Vi ba ägde ut hela annexet!! <3 kärlek!

2011-12-29 @ 16:07:33
URL: http://mickish.wordpress.com
Postat av: Caroline

hahahhahahahaha '' hej klamydia'' göööött! ;D

2011-12-29 @ 20:23:30
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0