Tack för ett underbart 2011

Satt just och kollade igenom bloggen från hela 2011. Vilket jäkla år det har varit. Har ju hunnit med att göra hur mycket som helst. Känns som jag blivit lite mer vuxen. Tog tag i mitt liv och bestämde mig äntligen att satsa på att bli förskollärare. Nu har jag gått en termin, bara 3 år kvar nu haha. Har hamnat i en väldigt bra grupp med många härliga människor. Även om en del uppgifter är jättesvåra så fixar det sig alltid på något sätt.
.

.
Jag vågar inte räkna hur många spelningar jag varit på iår. Blev en del. Men jag har haft så himla kul! Åre liksom, wooh! Våren var riktigt bra. Sommaren var världens bästa sommar. Hösten och vintern blev inte lika intensiva, men fortfarande väldigt roliga.
.
.
Hann även med en minisemester med Virre, Abba och Patrik. Och Frankrike med Rasmus.
.
.
Något jag verkligen inte vågar räkna i almanackan är hur många utgångar det blev haha! Orkade knappt blogga om hälften. Men kul har det varit.
.
.
Ett stort TACK till alla fina. Ni har gjort mitt år så himla bra. Håller tummarna för att 2012 blir ett bra år också. Jag vet att jag inte skrivit det, men pappa har opererats för cancern och nu går vi och väntar på beskedet från analysen. Bara att hålla tummarna. Tack tack TACK till just dig för att du gjorde mitt år bäst. Love.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilket fett år vi haft! Är så glad att jag har dig. Att jag får göra så himla crazy-iga resor med dig som jag aldrig kommer glömma. 2011 är faktiskt ett ganska svårslaget år måste jag säga. Typ Mello, Kalmar, Borås, efterfest i götet osv. Vi är galna men bäst! Älskar dig!

2011-12-31 @ 16:09:26
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: Lillan

Tack själv för det gångna 2011 vännen =)

Utan dig..ja, va skulle man va då?! :/ *Ihh' en hemsk tanke..haha..glad för att jag har dig som min vän är man =) <3

2012-01-01 @ 22:33:37
Postat av: Micks

2011 - vilket år! Vilket avslut det kunde blivit..

Tack för alla fina o galna minnen!

Love ya!

2012-01-02 @ 13:40:39
URL: http://mickish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0