@ Frankrike

Bonjour! Jag lever :D
Resan ner gick görbra. Fyfan vad Schweiz och Frankrike är vackert! Vilka ställen det finns. Har tagit en massa bilder, visar när jag är hemma igen. Och det där biltåget var as ballt! Låg i min bädd med huvudet utanför fönstret och bara njöt av sommarvärmen och den underbara fläkten. Vilken kick det var!
Nu är det snart sovdags, imon ska vi fixa lite grejer innan det blir sola och bada. Och sen imon kväll drar jag och Rasmus iväg på en liten utflykt och har med oss matsäck. Härligt. Blir nog en perfekt midsommar.
Lördag är det marknad, vilket innebär SHOPPA, vilket jag är ganska bra på... Hihi.
Hoppas alla får en trevlig midsommar!
Godnaaaaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0