Ola i Glanshammar + Partynatt!

Skrev för ett par dagar sen att jag skulle till Örebro. Sagt och gjort.
Den här gången bilade jag och Camilla. Har haft körkort sedan 28 okt 09, och så långt som jag körde t/f Örebro (drygt 60 mil) har jag aldrig kört på en och samma dag innan. Det var kul, men fett jobbigt!



Som alltid när man är med Camilla är det aldrig tyst och det blir galet mycket skratt. Sånt gillar vi!
Halvvägs till Örebro stannade vi till för att käka, sen körde vi på fram till Örebro, där vi hämtade upp Carro. Sedan drog vi iväg till Glanshammar, en håla mitt i skogen typ, där Ola skulle vara. Min GPS lurade oss, men tack vare en snäll man kom vi rätt haha. GPS-en var arg på mig flera gånger under färden "Rutten ändras! Rutten ändras!" hahah jag och Camilla garvade så vi nästan grät!



När vi äntligen var framme kollade vi läget. Insåg att vi verkligen var på landet... Haha. Träffade lite OF:are också, längesen som fan! Sen blev klockan 16 och Tim och Ola kom upp på scen och körde en halvtimma typ. Kul att se Ola (och Tim haha) lira igen! Ganska skön feeling och Ola tappade bort sig x antal gånger... Haha,





Efter spelningen var det signering. "Du måste fixa en ny Geischa till mig, den är slut" hahah. Hur lyckas man äta 2 kg choklad på en vecka? Eller han kan ju ha bjudit polare, men när det gäller Geisha vet man aldrig haha



På vägen hem släppte vi av Carro i Örebro igen, sen höjde vi volymen och hade typ allsång hela vägen hem hahaha. Fett mysigt! Hemma i Göteborg lämnade vi tillbaka bilen till Nicklas, och så åkte jag och Camilla hem var för sig. Efter ett klädombyte drog jag hem till Rasmus på förfest tillsammans med honom, Virre, Jonathan och lite annat folk. Drog ut till Trädgårn där sedan Camilla joinade! Party party till klockan var drygt 3, sen orkade jag inte mer... Jävligt kul dag!






The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0