Update

Pappa opererades i måndags så igår var vi och hälsade på honom på sjukhuset. Han fick komma hem idag, skönt. Trots allt så mår han okej. Provsvaren är på analys men läkarna är säkra på att det är cancer iaf. Blä. Cancer, det är ett hemskt ord.
Men läkarn sa (pappa frågade haha) att han inte kommer dö iaf. Visst, sånt går ju inte att garantera men ja. Så nu går vi bara och väntar på provsvaren och sen blir det operation igen.
.
.
Blev väl kanske lite deppigt inlägg nu haha. Men jag behöver skriva av mig och dela med mig av vad som händer i livet.
Pappa opererades i måndags så igår var vi och hälsade på honom på sjukhuset. Han fick komma hem idag, skönt. Trots allt så mår han okej. Provsvaren är på analys men läkarna är säkra på att det är cancer iaf. Blä. Cancer, det är ett hemskt ord.
Men läkarn sa (pappa frågade haha) att han inte kommer dö iaf. Visst, sånt går ju inte att garantera men ja. Så nu går vi bara och väntar på provsvaren och sen blir det operation igen.
.
.
Blev väl kanske lite deppigt inlägg nu haha. Men jag behöver skriva av mig och dela med mig av vad som händer i livet.

Kommentarer
Postat av: Micks

<3 Jag är bara ett samtal bort, anytime!

2011-11-16 @ 21:57:11
URL: http://mickish.wordpress.com
Postat av: lovisa

<3 löve yo! alltid här. Alltid!

2011-11-16 @ 22:14:36
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: TinA

Jag är ledsen för er skull. Jag är inne i en Greys anatomy-period så det är hemskt att få läsa om cancer irl. Hoppas han klarar sig som läkarna tror.



Kram

2011-11-17 @ 06:53:15
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lillan

<3

Tänker på er här borta!

Finns här för dig, bara att ringa! Oavsett tid o dag!

Love ya <3

2011-11-17 @ 07:38:10
Postat av: Elle

<3

2011-11-20 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0