23 är det nya 22!

I helgen var det min tur att bli gammal, eller iaf 23 år. Varför låter det så himla mycket vuxnare än 22?

Firande med vänner kvällen innan med party! Började hemma hos mig innan vi drog till Excet. Där inne fick jag en skönsång vid 00-slaget och alla glodde på mig haha. Det blev en riktigt kul kväll förutom att jag flög ner från scenen i en jäkla fart. Det är farligt att bugga med Johan, iaf när man står på en liten scen och han knuffar för hårt. Har fortfarande ett 1 dm stort blåmärke på min stackars bakdel efter det fallet haha.
Och den kvällen var jag tvungen att bevisa att i still got it... Haha!

Själva födelsedagen sov jag nästan hela dagen. Gött! På kvällen blev det middag med mami, dädy, morfar, Nicke och Ida! Banantårta är förresten den bästa tårtan som finns, skulle kunna leva på den haha. Bra födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0