199 kr för kärlek

Varit lite off de senaste dagarna. Tappade orken lite igen när vi fick beskedet om pappas cancer, men nu har han fått ny operations tid (8 feb) så nu känns det okej. Sabbade träningen denna veckan, blev bara 3 ggr dessutom blev det både godis och fika på det... Blä. Imon är jag tillbaka i det nyttiga igen, jag fixar det. Är supertaggad!
.
Blev en en mindre shoppingrunda med mami idag. Hon skulle ha ny skor, råkade hitta ett par jag med. Men jag kände att 199 kr har råd med! Bilden gör inte klackens längd rättvis, högsta klacken för mig hittils haha. Blir as lång! Svart dragkedja på insidan av skon, drajkedjan i silver är på utsidan och bara som dekoration. Kom även hem med en dvd, så nu har jag en (liten) tv och dvd på rummet. Nöjd tjej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0