En bra lördag

Fest igår ja! Det blev ett riktigt skönt gäng hemma hos William med både nära vänner, gamla bekanta och nya personer. Trevligt värre! Drog in till stan senare och Virre lyckades få hela bussen att sjunga och göra rörelserna till "Fader Abraham" haha! Vad hände där liksom haha. Kul var det iaf. Inne i stan blev det Berså. Sjukt bra musik ibland, och trist ibland. Massa dans med fina vänner iaf. Och sen måste jag erkänna att jag är väldigt svag för komplimanger haha. "Jag måste få säga att du har ett otroligt vackert leende".

Valde att skeda inatt, gick bra typ 1,5 h och sen låg jag klarvaken. 6.20 åkte jag hem, somnade ungefär en timma senare. Skulle man säga godnatt eller godmorgon? Det är frågan...

.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0