En kväll på Hard Rock

Igår kväll mötte jag upp Virre på stan. Planen var att vi skulle ta en drink eller två och mest chilla. Hade riktigt trevligt tills två män inte lämnade oss i fred. Svårt sånt där, vill ju ändå vara trevlig men inte i över en halvtimma när vi inte var intresserade liksom haha. Bestämde oss för att dra hemåt, vi var lite sega båda två. Satte oss på var sin toalett och pratade högt om hur jobbiga männen var, kom ut och möttes av två sköna tjejer "Vi hjälper er!" haha sagt och gjort. Dom bjöd på shots och vi fyra intog det nästan tomma dansgolvet och hade sjukt kul. Tjejerna försvann, jag och Virre drack och fortsatte att dansa. Männen från innan glodde men vi struntade i dom. Blev mer och mer folk på dansgolvet, musiken blev bättre och vi hade as kul. "Kom och sätt er vid oss!" Rockstar på Hard Rock! Swedish Erotica-medlem på 46 bast med hans son och hans vänner på 26 år. Sweet! Riktigt skönt gäng. "Ta mitt nr och ring om du vill ha backstage-pass och sånt på festivaler!" Allsång vid bordet, det skålades och en av killarna tyckte jag såg ut som en rave-tjej haha! Klockan gick, gänget löstes upp och det blev hemgång och jag insåg att jag mött min dröm-man, utseendemässigt. Sjukt bra kväll!

.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

Ta mitt nr och ring om du vill ha backstage-pass och sånt på festivaler!" GÖTT! sånt behöver vi ju! eller aa, vi brukar ju iofs klara av att fixa det själva, hehe :D

2012-01-08 @ 22:28:56
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0