8 juli

Hej! Eftersom jag är en jobbaholic just nu (och det blir värre f.o.m nästa vecka och några veckor) så får bloggen lida lite. Hoppas alla mår bra! Nu är jag ledig i tre dagar (längsta ledigheten fram till mitten av aug...) och ska ta väl vara på de dagarna. Jag, Virre och Abba drar iväg och tältar, igen! Abba var tyvärr inte med senast, men nu är trion full! Vi drar dit vädret ska vara som mest hyffsat, och hoppas på att kunna få lite sol iaf haha. Börjar bli blek igen, nästan så att det är dags att sola solarium...

Ska greja lite nu, sedan lägga mig och läsa och förhoppningsvis sova mer än 5 timmar. Innan jag började jobba på boendet behövde jag 8 timmars söm för att vara pigg. Nu är jag glad när jag får 5 timmar sömn. Men hej, jag tänker pengar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0