Helgen del 1

Äh, hjärnan är helt mosig efter allt tentaskrivande idag och jag har lagt mig i sängen. Älskar blogg.se-appen, så perfekt att kunna blogga från mobilen.
.
Nåväl, helgen var ju nyss här! Tillbringade fredags em/tidig kväll med Jennifer, Felicia och sen Danny. Kul att han tar sig tid fast han är trött efter en lång dag. Efter lite kramkalas drog jag hem till Virre där hon och Abba befann sig. Slängde i mig lite käk och så drog vi in till stan och Hard Rock café. Några drinkar senare fick vi sällskap av Henke, Alex och nån. Och en envis norrman som inte jag förstod ett dugg av haha. Förutom att musiken var rätt kass blev det en trevlig kväll.
Klockan gick, jag slaggade hos Henke och nästa morgon började med skön musik, nämligen Henkes egna version av Amazing haha. Lämnade honom och åkte in till centralen för att möta min underbara Lovisa och resten kommer i nästa inlägg!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0