Jag har en DESIGN :D

Hallå hallå :)
Idag har jag äntligen fått en bloggdesign :D Är fett nöjd! Men vad tycker du? :)
Lotten är den grymma skaparen, så ett stort tack till dig :) <3





Nu är det sovdags, får hålla tummarna för att det blir jobb imon. Blev inget jobb idag, men passade på att läsa lite tråkig körkortsteori haha. Fyfan. Jag och mamma var hos farmor förut, så körde ju förstås dit och hem. Och jag märkte att nu kan man lite mer saker än innan... Så nån gång sitter det väl, frågan är bara när ;D


Men ja, sova var det! Godnatt och puss!

Kommentarer
Postat av: Lotten

usch vilken bild på mig :O HAHA, det var bara roligt :) jag diggar din bild på dej å matte mer ;)

2009-04-23 @ 13:36:04
URL: http://lottenlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0