Glaaaada nyheter :D



Då var det dags för körlektion nr 2 idag! Gick rätt bra, skönt. Övade mest på att parkera på olika sätt haha jobbigt, men väldigt nödvändigt. Ska bli så skönt när allt sitter. Och teorin.. usch haha. Måste plugga ikväll, snart börjar ju kursen och då vill jag vara lite förberedd :D


Och nu var det ju lite nyheter... he he he :D
Jag har fått ett vik på 75 % tillochmed v 27 :D feeeeeeeeeeeeeeeeeeeett gött :D
Hohoho pengar i sommar, hell yeah! MEN.
Kommer inte kunna åka på mycket alls i juni. Nästan ingenting rättare sagt. Tisdagar och helger jaa, men resten av dagarna; nej. Så det är ju skit tråkigt, men samtidigt skulle jag knappt haft pengar att åka alls annars. Så vafan. Juli och augusti, hell yeah haha. Tsss :)




Det var verkligen en rolig överraskning det här :D Viket är på mitt favvo-stället, underbart ju! Dom har haft en vikarie där som skulle vara där tills v 27, men nu var hon tvungen att avbryta viket. Och då ringde dagiset MIG med en gång haha wiie vad kul det känns :D Igår satt jag ju här och var helt deprimerad, och idag = FETT GLAD!

Har dessutom shoppat lite idag, två tröjor och ett linne/klännning.
Pengarna rullar in som dom ska, det går bra nu!! :D

Kommentarer
Postat av: therese

göööööttt ! förhoppningsvis kan jag inte heller i juni så det är gött ! eller ah om jag får jobbet då men ah, man får väl hoppas på det bästa (y) JULI OCH AGUSTI, wiho <3

2009-04-29 @ 16:55:18
URL: http://ttessaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0