I´m no Romeo...

Vilken seg dag! Och för många tankar... suck.
Gillar inte sånna här dagar när man tänker för mycket "om", "när" isf...
Men har iaf bestämt mig för att söka fasta tjänser till hösten. Och lite smågrejer i sommar.
Jag hatar att ha problem med pengar. Visst, jag bor hemma, betalar ingen hyra, eller något här hemma.
Men ändå försvinner pengarna. Har ju gått ut rätt mycket den senaste tiden, ska bli skärpning på det nu.
As kul, jaaa. Men dyrt som satan! Och sen alla smågrejer man köper... Herregud vilka summor det blir när man slår ihop det!

Och så ska vi inte prata om körkortet... suck. Fan vad det kostar. Imorgon ska jag köpa 5 körlektioner till, 2050 kr.
Och då snackar vi ju om 5 körlektioer som är 40 min per lektion. Svinigt dyrt, men så är det ju överallt.
Men aja, så är det....

Övningskörde nu ikväll, gick väl rätt bra, även om det gått bättre. Måste börja ta tag i att plugga teorin nu igen, inte gjort det på flera dagar nu. Imonkväll, så!!

Men nu ska det bli slut på detta deppiga inlägget. Ska bortsa tänderna, föna håret och lägga mig nu.
Godnatt och tack för att du läser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0