På väg mot körkortet!



Bruuuum bruuuum!
Jaa, idag var dagen när jag äntligen hade min allra första körlektion.
Och vet ni vad? Det gick gööööör bra! :D

Trodde jag skulle få hur mkt kärringstopp som helst eftersom jag nu skulle köra med en annan bil.
Men fick bara ett, haha gött.
Pia (min lärare) klagade på att jag använde kopplingen för mycket. Så övade massor på det, och ska göra det i fortsättningen. Det ska sitta, så är det bara ;)
Och så sa Pia att jag "mjölkade kossan" i svängarna haha. Så nu ska jag träna bort det med haha.
Men hon sa inget mer än det. Känns grymt bra måste jag säga. Nu LÄNGTAR jag tillochmed tills teorikursen börjar.
Vill bara ha den överstökad. Pia sa att tills teorin är klar borde jag bara ha en lektion i veckan, annars blir jag "klar" för uppkörning för snabbt höhö :D Jättekul att det gick så bra idag. Och volvo c30, vilken underbar bil att köra :D

okej, men jaaaaaa, jag är glad att det gick bra. Var as nervös innan jag började köra :D
Nämen aja, nu är det sovdags :)
Natti puss

Kommentarer
Postat av: Lotten

åhhh :D hoppas det blir uppkörning snabbt så kan vi åka runt i din lilla bil runt i svergie ;)

2009-04-22 @ 13:47:09
URL: http://lottenlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0