Vattnet är väck! :O

Nooo! Vi har inget vatten!
Det är nån stoooor läcka nånstans så det har vart massa brandmän här på gatan och jobbat.
Var massor med vatten på gatan förut, nu är det borta iaf. MEN haha. Vi har inget vatten i lägenheten :O
Eller ja, inte bara vi. Ingen har det haha. Kuuuul. Himla tur att jag duschade imorse haha

Hur överlever man utan vatten liksom?


Men utöver detta mindre kaoset har dagen vart bra. Jobbat hos Virre, alltid lika kul haha.
Fast är fortfarande gaaalet trött efter helgen. Tar på krafterna att hålla på sådär. Men fyfan vad kul det är!
Och så kul vi hade i Västervik! Åh, vill tillbaka. Men så är det.
Nu är man tillbaka i den trista verkligheten igen. Problem med pengar, jobb, ork och sånt där.
Vill ha något att se fram emot, som är snart. Ohhh.

Aja, sovdags nu! Natti lovers

Kommentarer
Postat av: Lotten

jag vill med ha kul :D:D jag sitter fast här i min lillla verklighet här oxå! pusss<3

2009-04-28 @ 11:26:52
URL: http://lottenlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0