För en vecka sedan...

Ja, då hände saker som jag inte ens hunnit blogga om. Men det ska jag ta och göra nu!

Det började tidigt förra fredagen, kl 8 gick tåget till Stockholm! Var framme vid 13, mötte upp Linda och så gick vi till Medborgarplatsen! Det var faktiskt första gången jag GICK till Medis från centralen. Det är ju nära, men man är så lat så man tar alltid tuben... Hm.


Käkade på favvostället iaf, alltid lika gott där. Sen blev det dags för shopping! För min del blev det smycken. Köpte faktiskt en ring, det har väl aldrig hänt innan förutom när man var en liten fjant liksom. Micks anslöt sig till oss, och så blev det fika och mer shopping. Bästa citatet den här dagen "Tänk den här och en trådlös bh"
Tror nog ett Fe sitter vid datorn för mycket hhahah

Sa hej då till Fean, och tog bussen till Grönan. När vi satt där på bussen så kom väääärsta haglet :O
Och här snackar vi inte små hagelbitar asså, utan typ nöt-hagelbitar :O Fett läskigt. Tänkte på filmen "The day after tomorrow" med en gång! Som tur var slutade det innan vi hoppade av bussen. Mötte upp Ronja, Karin och Lovisa och stack in på Grönan. När vi var inne så hör av musik, repar Måns?.... JA! Eller ja, Måns bryr jag mig inte så mycket om, men underbara Alvaro är ju med Måns nu. Finis fick syn på oss och såg glad ut iaf :)


Slut på repet, och vi började leka. Spelade på nåt hjul, Lovisa vann Twitwi haha. Sen gjorde vi nån fem-kamps-grej. Man skulle typ skjuta iväg en groda iaf haha fett kul, men jag var inte så bra kanske haha. Efter det blev det Lustiga huset :D
Haha kärlek på det asså, det är fortfarande kul!




Senare när det blev dags för show ställde vi oss i gröten, men ändå fick födelsedagsbarnet syn på oss. Jag säger bara vilka blickar mah! :D Efter spelningen träffade vi honom lite snabbt, sen skulle han iväg med sin familj (som för övrigt stod några meter bort) haha fett kul.


Vi tjejer drog oss mot Donken istället, sen skildes vi åt. Jag och Micks hem till henne och de andra tre till sin skrubb haha.

Nästa morgonon åkte jag och Micks hem till mig. Tåg i 5 timmar woooh... Men vi hade ju iaf varandra haha. Väl hemma i Göteborg hämtade Nicke oss och så åkte vi och handlade. Sen blev det fixa massa hem, Micks tog hand om maten och jag gjorde det snyggt i lägenheten. Skulle inte hunnit om inte Micks var hos mig asså haha hon är grym!
Virre kom tidigare också, så jag och Micks passade på att duscha och fixa oss. Sen kom Camilla, och sen gick klockan väldigt fort så plötsligt var alla utan Boh där haha. Hon kom lite senare, och eftersom hon gick vilse hjälptes alla åt att göra så att hon hittade... hahah.


Vi käkade, drack och hade kul. Fick en massa finfina presenter också, tack så mycket brudar! :)
Ännu en gång försvann tiden, och så småningom drog vi in till stan. Keybar blev det denna kvällen, inte direkt ett jättebra ställe men godkänt för en kväll. Mitt i all musik på dansgolvet spelades plötsligt Canelloni Macaroni. Haha vilken feeling jag fick asså!! Och jag skulle ju såklart börja göra som dom gjorde på Diggiloo, ni vet åh åh åhåhh *vifta med armen*. Vad händer tror ni?... Ehm kan jag ju säga att jag hade en väska som man höll i handen. Så fattar ni nu?

Om inte, det sa PANG i huvudet på nån kille hahah ojdå :D Han kom från ingenstans, och jag var ju inne i mitt hahah.
Som tur var blev han inte arg haha. Han frågade chockad vad jag gjorde, jag sa oj förlåt, och då sa han att det var lugnt och så gick han snällt vidare haha. Puuh :D
Fick en gratis shott inne på Keybar, synd bara att det var lakrits, så den hällde Micks frivilligt i sig haha.

Nästa morgon städde vi undan lite, fixade oss och så var det dags för Rix Fm här i stan. Härligt! Kom precis i tid till att Tommy stod på Lilla scen, och plöstligt hade jag och han ett samtal haha. Han från scenen och jag på marken haha. Och alla bara glodde, hej hej hej. Tommy är så jävla skön!
Träffade lite annat Rix folk, "är du här också?" haha har inte vart på många Rix alls iår ju. Eller?... Måste tänka... Båstad, Växjö, Kalmar.. Är det bara dom? Waah minns inte just nu, de måste jag kolla upp.

När det var sms-tävling lyckades jag vinna, woooh! Micks kom på en god andra plats haha. Måste nämna att här började Micks skor (mina skor som hon lånade) gå väääldigt sönder hahah. När vi var backstage hände inget mer än det vanliga, mer än att vi inte stod framför scenen nåt alls, utan bara på. Faktiskt mycket roligare så tycker jag!

 
Rix tog slut och jag och Micks gick till Avenyn. Grabbarna kom efter ett tag,  E och M stack in till efterfesten, men Danny stannade och snackade en stund. Riktigt skönt att få snacka med honom, men hinner ju nästan aldrig det på somrarna. "Jessi, kan jag få din autograf?" hahah han är verkligen en störtskön kille! Efter en stund sa vi hej då, och då hade Micks skor gått sönder... eh för mycket HAHAH!


Vi käkade, och sen blev det efterfest! Matte är bra! Haha fett kul med snusen, ut och in x antal gånger!
Och prat, kolla, prat, kolla hahah. Något glad kanske haha. Nåra timmar senare var det dags att dra hemåt, skulle ju med sista bussen (näst sista var det tydligen haha). Micks skor var sjuuuukt snygga när vi kom hem... Kunde inte slua skratta åt dom haha. Hemma hos mig blev det mys, klantigheter och sen sovdags!



Det får väl räcka om förra helgen! Nu ska jag bli bättre på att blogga igen, så läs och kommentera ;)
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar min twitwi :o haha

Det var mys! :D

2009-08-22 @ 21:23:04
Postat av: micks

gryyyyyyyymt!

2009-08-25 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0