Ola i Ullared/Min 20årsdag :D

Sen uppdatering, jag vet. Men vad gör man när inte tiden räcker till?

Den 12 aug var alltså dagen när jag slutade vara tonåring haha. Och vilken underbar dag det blev!
Mamma och pappa kom in och sjöng på morgonen, och då fick jag även ett paket.
Kollade datorn lite snabbt innan jag duschade, och på hemsidan fanns även ett grattis från Ola.
Sånt blir man allt glad av :)


Fixade mig, och drog in till stan. På centralen möttes jag av två galningar som hade hattar på huvudet, pipor i munnarna och ballonger i händer. Vilka skulle det vara om inte Tessan och Yoyyo? Hahah dom är underbara!
Vi tog tåget till Varberg, och på tåget lekte vi med ballongerna, som tyvärr råkade hamna på andra några gånger... Förlåt!
Framme i Varberg gjorde jag debut på systemet, ohhh vad bra det kändes hahah.

 

Sen bar det vidare mot Ullared med buss! Framme där låste vi in väskorna och började shoppa. Älskar det stället asså, finns verkligen huuuur mycket som helst. Shoppade tills mina päron och Camilla kom, och då åkte vi till campingen där jag, Yo och Tessan skulle sova. Blev kalas med god mat och finfina presenter, love u <3

  

Klockan tickade nästan för fort, så snabbt som tusan blev det fixfix och iväg till Diggiloo. Gick runt lite där inne, träffade lite andra Ola-tjejer :) Sen var det ju dags för Mojje! Han är alltid lika gullig med alla blickar haha.
Hej då till Mojje och sen satte vi oss på våra platser. Fick sista presenten, ett fotoalbum med gryyyyymt mycket bilder från att jag föddes till nu. Grymt fint gjort av Mamma, synd bara att alla bilder på mig inte var så... fina. Hahah. Drack lite (LITE) champange innan allt började också, myspys. När det var dags för show var lite ju lite blandade känslor, älskar showen, men tråkigt att det var sista. Men jaja, man ska inte deppa.


Ola kom ut och fick syn på oss direkt, glada miner! Yoyyo och Tessan tar upp nån skylt, jag: Vad står det?" Dom iggar och garvar bara haha. Jag ba men vad står det?! Lutar mig fram och läser "Snygg-Jessica 20 år" haha jävla ungar är dom hahah. Ola gillade den iaf!

Dags för Natalie, och då fick vi besök av Ola. Förlåt ni som var där om det lät förjävligt hahah. Kul var det iaf! Resten av showen var det en aaaaaaaaaaaaning mycket blickar. Och prat mellan Ola och flera andra. Ola och Brolle satt och snacka, och så började Brolle kolla på mig och flina. Ehm hej? :)


När det var paus träffade vi Tina, Kim mm en snabbis. Riktigt längesen senast, men nåsta gång får ju bli längre :)
Sedan träffade vi Madde och Charlotte en stund. Alltid kul att ses, det händer ju inte alltför ofta :)
Sen hälsade vi även på Therese också. Det är ju en lång paus, så man hinner göra mycket haha.

Showen började igen, och det var glada miner tills.... ooh.. Himlen öppnade sig totalt -.-
Hade varken jacka eller sån där poncho, bra Jessica, tack Jessica. Satt med en filt över huvudet, som tyvärr inte höll ute regnet så jättebra. Men trots att man var genomblöt hade vi kul. Det blev mer blickar och pekningar, och jaa, allt var kanon! När det var dags att säga hej då till publiken första gången fick alla artister varsin ros, de har dom inte fått innan, när jag varit med iaf. Alla gick ut från scenen, och sen in igen. Hej då igen, och Ola gillade pianoytan.... Hahah.
Sen när alla artister går ut för sista gången så går Ola ut på catwalken och kommer fram till mig med rosen, med världens största leénde och ett "Grattis Jessica". Den killen är världens bästa idol.


Sen var det ju signering också. Gick fram med mamma och pappa en snabbis, någon måste ju vara fotograf haha.
När jag gjort mitt stack jag bak till tjejerna istället, det är så det ska vara. När vi väl var framme hos Ola var det lite presentdags. Vi fick applåder av Ola när han äntligen fick sin Geisha på två kilo haha.
Var ju inte meningen från början att Camilla skulle vara med på den, så hennes namn stod inte med på den. Fick i uppdrag att skriva dit hennes namn, Ola: Det är C och sen två L".    Skönaste Ola asså haha.

"Så fort jag fick rosen tänkte jag, shit, den här måste ju Jessica få" 
"Ni är så jävla snälla!"
"Stående ovationer till er"
"Absolut syrran"

Signeringen var klockren, ja ;)





När allt det roliga var slut så drog vi till stugan. Hej då till mami, papi och Camilla och vi andra fixade oss för natten. Tanken var ett sitta uppe och ha mys, men när man väl satt där blev vi as trötta och la oss istället haha.

Nästa morgonen fixade vi oss, käkade frulle och drog iväg och shoppade i några timmar. Vid 14.10 drog jag och Tessan hem (Yo stannade kvar med sin mor som hade kommit). Hemma i Göteborg hann jag byta kläder och sen var det kalas för familjen och lite släkt. Mys!

Det får räcka för idaaaaaag. Går egentligen inte att beskriva hur bra dagen var, men detta var ett försök iaf.
Kommer blogga om de andra dagarna en annan dag, kanske imon om jag hinner.
Sov gott, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är tur att du har oss skitungar me, annars hade det inte vart lika kul (; hahah

tack för världens bästa dagar ! love u !

2009-08-17 @ 23:31:44
Postat av: Yo

Ola-fjortis jaoooooooooo hahahaha fett söt är han & du oxå, TACK FÖR DENNA SOMMAR ! <3

2009-08-18 @ 13:18:22
URL: http://yooyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0