Jag försöker iaf...

Det här med blogg är allt lite krångligt.
Än så länge förstår jag inte hur man gör för att få med bilder i inlägget, men vem vet, det kommer väl det med.
Just nu är det viktiga att förstå hur man skriver ett inlägg ;)

Körningen idag gick bra. Skönt att det går framåt, att man kan se en utveckling.
Känner mig säkrare och säkrare på vägarna, men inte helt 100 förstås.
Nu i veckan fick jag låna Idas teoribok som hon hade för ett år sedan, så tänkte börja läsa den nu så att man får större inblick i själva körningen. Och dessutom få en grund i teorin. Måste ju ändå ta lektioner sedan.
Usch, jag ser inte fram emot att behöva plugga massa och sen göra ett svårt prov.

Men ja, sen när man väl har körkortet... Det kommer kännas skönt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Teorin är det tråkigaste man kan göra!!! Det var nästan så att man ville börja grina.. Allvarligt haha 8-) Men HEY du kommer snart att få körkort du med! :D

2009-02-22 @ 19:41:13
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: lovisa

välkommen till bloggens värld! haha

:)

2009-02-22 @ 20:56:10
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0