2 dagar kvar!

2 dagar till att jobba, schalalala haha. Och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag och Virre drar iväg på en mini-semester i 5 dagar. Har gjort upp resvägen nu och vart vi ska sova. Ska ringa runt imon eller på fredag och boka campingplatser.  Ska bli as najs, hoppas bara på att vi får fint väder.

Nu sitter jag och bestället lite bilder. Sen blire duscha och läsa tror jag. Håller på att läsa "En shopaholic i väntas tider". Serien om Shopaholic är skriven av Sophie Kinsella för er som är nyfikna. Om någon är sugen på att läsa lite i sommar, så rekomenderar jag verkligen serien om Shopaholic. Finns 5 böcker (jag är på den sista nu), men har tyckt att alla 5 böcker jag riktigt bra! :)




Jaja, dags att kika bilder som skall beställas. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0