Ännu en varm morgon

Jag som hade tänkt sova till minst 11 idag är redan vaken till en stund tillbaka. Svårt att sova när det är såhär varmt faktiskt. Men det är ju iallafall skönt att det fortfarande är bra väder här i Göteborg. Hört att många haft dåligt, och ikväll på Virres fets ska vi ju vara i hennes garage och i trädgårn. Inte så kul om det skulle regna då kanske haha.

Vad ska alla göra idag då? Kanske några som ska på Diggiloo-premiären med Ola, eller som ska på EMD i Töreboda?  Töreboda ligger rätt nära, och premiärer av Diggiloo skulle vara grymt kul att gå på. Men ibland måste man stanna hemma också, och prioritera kompisar utanför det där. Speciellt när ens bästa vän precis fyllt år och ska ha fest.

På tal om fest så har jag inte hunnit slå in Virres paket än. Och har inget omslagspapper hemma. Får ta och sticka ut och handla det senare. Men jaja, nu måste jag duscha om jag ska hinna koppla av lite idag också och inte bara stressa haha.

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0