Godmorgon!

Vilken härlig morgon! Solen skiner, himlen är blå och fåglarna kvittrar! :D
Ehm NOT. Helt molnligt ute och regnet vräker ner. Usch, är så trött på det vädret nu. Palla. Ge oss sol och värme :D

Igår befann jag mig i Lysekil, trots att det var galet väder där. Men det var ju mysigt ändå.
Måns var där igår (ALVARO). Den killen är helt underbar. Orkar inte berätta om hela dagen, men vilka meningar den killen kan få till... "Ni förgyllde min dag, verkligen"  Hur söt är han inte?


finisar <3


Gaaaalning haha <3

Var ju där för att se Alvaro, men måste ändå säga att Måns var bättre en väntat. Bra låtar och en bra show, även om han inte har det där lilla extra som gör att jag vill åka runt för att se honom. Men säg såhär, skulle Måns uppträda i Göteborg (med eller utan Alvaro) så kanske jag faktiskt skulle gå dit och titta på honom, om jag nu inte skulle vara upptagen på annat håll vill säga :)

Nu ska jag strax duscha, sen käka och sen blire städa och övningsköra. Senare idag, eller ja, senare, men om ungefär 4 timmar så kommer Yo och Tessan till hit :D Idag ska vi ha en mysdag, och resten av helgen blir äventyr (där det gääärna får vara fint väder). Nu måsta jag snabba på lite. Hörs senare!

puss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Här i sthlm skiner solen och det är runt 23 grader i solen =) me like! ;)

2009-07-31 @ 12:55:30
URL: http://cecilianygren.blogg.se/
Postat av: ronjaaaaaaaa

hahaha fett kul! man ser ju typ att de blåååååser massa på bilden? :o men bäst förfan!

2009-07-31 @ 15:47:25
URL: http://rronyaas.blogg.se/
Postat av: Bosson-Emma :P

Måns är tråkig men har så sjukt fina ögon, så det kan vara värt det. För övrigt läste jag "kanske jag faktiskt skulle gå dit och titta på honom" som "kanske jag faktiskt skulle gå dit och sätta på honom", och då tänkte jag - "vi vill visst samma sak" - men sen såg jag vad det egentligen stod.. haha..

2009-07-31 @ 23:28:30
Postat av: madde

haha gissar att ronja e den lilla rosa gubben gjort i paint :D

2009-08-04 @ 16:45:52
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0