GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT :D

Woooooooh jobb i 6,5 h imon, sen S E M E S T E R !
Fy faaaaaaaaaan vad skönt och kul det ska bli :D Fast samtidigt, tro det eller ej, men jag kommer faktiskt sakna mina barn på jobbet. Iochmed att jag slutar imon är mitt fasta vikariat över. Men har iaf redan fått en del dagar efter sommarn, så kommer ju tillbaka iaf. Och det ska bli så kul att se hur stora och duktiga barnen har blivit över sommaren. Sötisar är dom allt :)

Men jaja, SOMMMMMMMMMMMMMMAR! :D:D:D Massa planer på ju hahah.

Har ju planerat resvägen för min och Virres semester också, och alla campingar är fixade. Ska bli så grymt kul. Längtar som fan! Resa tält, spela minigolf, grilla, sola och bada... Åhhh :) Om en vecka åker vi, supernajs.

Men nu måste jag sova. Börjar 6 imon haha gaaah. Hörs imon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0