En ledig tisdag

Ledig dag idag så, skööönt. Fastän klockan ringde 6 imorse så var det ändå inte jobb idag.
Tror till läkaren, först in haha. När läkarn kom in i rummet sa han bara "din fot är svullen, du måste röntga den" haha okej, sir! Fick remiss till en röntgen 10 min från vårdcentralen. Gick dit, röntgade foten. Hon som gjorde det trodde att jag hade en liten fraktur, iiiih! Fick vänta en stund, sen behövdes en bild till. Fick sen veta att inget var av eller så, men att jag är väldigt sliten i foten. Fick med mig beskedet i ett kuvert som jag skulle ge till läkarn på vårdcentralen.
Tillbaka där, läkarn sa att jag nu skall ha foten lindad i 2-3 veckor.  Känns lite lääänge, men får väl ha det så att den blir bra igen...

När jag var färdig ringde jag min älskade vän Virre, vi hade snackat om att ses idag. Hon kom in till stan, och så blev det glass och jordgubbar, så sjukt gott. Fick en grymt rolig present av henne, ett fotoalbum i form av en saga hahah.
Virre hade vart inne och printat en massa bilder från bdb, så finis-pojkarna var ju med hahaha.
Virre är så sjuuukt skön, skrattade på varje sida hahah. Kanske lägger ut nån bild sen ;)

Nä, nu äre middag och ska jag plugga teori. Sista lektionen imon :O
puss ås länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du fick foten undersökt!

2009-06-09 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0