Fredag

Helg är den bästa som finns, ännu bättre när man slutar tidigt på fredagen he he :D
Drog in till stan, köpte leggins och ett par jeans. Mina favoritjeans pajjade, så köpte ett par exakt likadana igen haha wiie.

Är ensam hemma i helgen igen, härligt. Det är kanske också förresten det bästa som finns...? Ibland alltså :)
Om ca en månad åker mamma och pappa till Spanien, har faktiskt bestämt mig för att inte följa med.
Dels för att jag vara nere i april (och kanske ska ner i September-oktober nångång) och dels för att jag vill hinna åka runt och sådär och vara med polare :) Mamma och pappa kommer vara nere i Spanien i 16 dagar, dvs JAG kommer vara ensam hemma i 16 dagar haha feeeett. Fast okej, jag kommer inte vara hemma hela tiden. Jag och Virre ska ju iväg med bilen några dagar, sen blire Ola och EMD och sådär.. Men ja, ändå liksom :D Gööööööööött

Nä, nu ska jag ta och fixa lite på rummet, massa kläder framme igen. Fattar inte hur det kan bli så, och vet att det inte bara jag som har det problemet haha. Men hoppas du har en skön fredagskväll!


sommarsommarsommar <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0