Måndag

Jobb idag då, öppnade på dagiset. SJÄLV! Vi är alltid annars två personal som öppnar, eftersom det kan bli rätt många barn eftersom vi har 5 avdelningar. Men nä, hon jag skulle öppna med hade ställt klockan fel en timma haha.
Men aja, det gick faktiskt riktigt bra ändå. Hade inte alls många barn imorse, jäkla tur kan jag säga!

Snackade med mina kollegor idag (fan vad vuxen det låter!) om den 22:e juni, när Ola är på Allsång på Liseberg. Skulle egentligen ha jobbat till 18 den dagen, men tog ledigt. Den dagen är det premiär för Olas nya singel, Sky´s the limit. Ska bli grymt kul! Har alltid vart lyckat där :) Wiiie

Imon är jag förresten ledig från jobbet. Ska egentligen vara ledig varje tisdag, men folk har vart borta rätt mycket så har fått jobba ändå. Men imon ska jag passa på att dra till läkarn för att kolla upp min fot. Förhoppningvis får jag en remiss till röntgen, och då drar jag direkt på drop in på sjukhuset. Wish me luck imon. Fast vet ärligt talat inte om jag hoppas på att det är något fel eller inte. För jag menar, är det inget fel kan jag inte göra något åt foten och då kanske jag fortsätter att gå runt och trampa snett så här mycket. Och det är inte alls kul. Men samtidigt, om det skulle vara något, hur allvarligt? Tänk om jag måste operaras eller nåt, scary :| Men jaja, vi får väl se imon.

Nu ska jag käka upp mina jordgubbar, och sen blire nog film. Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill komma när ola är där :o... :DDD ?!

2009-06-09 @ 19:06:12
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0